Роби нове! Покращуємо бізнес за допомогою маркетингу Ігор Манн
Роби нове! Покращуємо бізнес за допомогою маркетингу Ігор Манн
409,84 ₴ 436 ₴
-6%
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Тип
друковане видання
Стан
новий
Возрастная категория
для взрослых
Терміни дії знижки
з 28.11.2024 по 02.12.2024
Опис
Продається книга: Роби нове! Покращуємо бізнес за допомогою маркетингу, Ігор МаннРік друку: 2017Кол-ва сторінок: 144 ISBN: 978-5-00100-280-2 Обкладинка: тверда Мова: російськаОпис книги Роби нове! Покращуємо бізнес за допомогою маркетингу, Ігор Манн10 революційних інструментів маркетингу від Ігоря Манна та його партнерів за новим проектом Krostu.com.Фахівці з маркетингу, керівники компаній та підприємці, як правило, не знають про нові та революційні інструменти маркетингу. Мало хто наважується першим спробувати у своїй галузі новий чи революційний інструмент маркетингу. А даремно. Адже якщо припустити, що новий ефективний інструмент дозволить вам робити маркетинг хоча б на піввідсотка ефективніше (а це дуже песимістичний припущення) - ось вам і зростання від інновацій, ось вам і вигода від використання чогось нового! У цій книзі Ігор Манн та його партнери за проектом Krostu.com зібрали 10 нових та революційних технологій, послуг, сервісів та інструментів маркетингу. Виберіть відповідний вам інструмент або сервіс (дізнайтеся про це у спеціальному розділі «Де взяти щось нове»). І почніть його використовувати.Здивуйте клієнтів.Здивуйте конкурентів.Здивуйте галузь.Здивуйтеся результатам самі.Хай живе нове!Для кого ця книгаЦе книга для маркетерів, директорів з маркетингу, власників бізнесу. .Після закінчення Московського інституту управління у 1989 році залишився працювати там же на кафедрі зовнішньоекономічної діяльності. Через кілька років влаштувався на роботу в рекламне агентство. Маркетинг повноправно з'явився в житті Ігоря в 1993 році, коли він став менеджером з маркетингових комунікацій у московському офісі швейцарської компанії Ciba-Geigy. Нині практичний досвід Ігоря у сфері маркетингу понад 20 років. За цей час він працював директором із маркетингу, комерційним директором, регіональним директором. Серед компаній, з якими він співпрацював, Lucent Technologies, Alcatel, Арктел, Konica Corporation, АН МІАН та інші. Галузі, в яких працював Ігор: агробізнес, фотобізнес, телеком, книжковий бізнес, нерухомість. Ігор Манн регулярно їздить країною з корпоративними та відкритими тренінгами, виступає для студентів. За цей час на його тренінгах та семінарах побувало понад 500 000 осіб. Автор десяти книг. Серед яких: "Маркетинг на 100%", "Маркетинг без бюджету", "Точки контакту", "Номер 1". Після виходу "Маркетингу на 100%" його стали називати "російським Філіпом Котлером". Практично всі книги Ігоря стають бестселерами. В даний час Ігор - консультант з маркетингу та партнер групи компаній «Сила Ума». Бізнес-менеджмент». З 2010 року розвиває тему підвищення ефективності бізнесу через контактні точки. Роман Тарасенко – маркетолог, консультант, спікер, бізнес-тренер. Займається маркетингом понад 7 років. За цей час Роман надав консалтингові послуги понад 50 провідним компаніям Росії, провів понад 200 семінарів та майстер-класів, захистив кандидатську дисертацію та отримав ступінь МВА. Хочете написати про книгу «Роби нове!» - використовуйте будь-яку інформацію та зображення з цієї сторінки. Якщо аудиторія вашого блогу більше 10 000 осіб, отримайте одну з 30 безкоштовних копій книги на рецензію. Напишіть нам, чому тема книги може бути цікава вашим читачам. Також ви можете залишити питання або відгук про книгу Роби нове! Покращуємо бізнес за допомогою маркетингу, Ігор Манн
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обміну