Арифметика маркетингу для перших осіб Ігор Манн

Арифметика маркетингу для перших осіб Ігор Манн

Арифметика маркетингу для перших осіб Ігор Манн від компанії Інтернет-магазин "Рідіт" - фото 1
375,06 ₴ 399 ₴
-6%
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Тип
друковане видання
Стан
новий
Возрастная категория
для взрослых
Терміни дії знижки
з 28.11.2024 по 02.12.2024

Опис

Тут можна купити: Арифметика маркетингу перших осіб, Ігор Манн. Видавництво - Манн, Іванов і ФерберМова - РусскийСторінок - 160ISBN - 978-5-91657-165-3Тип обкладинки - Тверда - Опис книги Арифметика маркетингу для перших осіб, Ігор Манн Чи можна змінити ставлення топ-менеджерів до маркетингу? Але Ігор Манн спробує – зустрічайте його нову книгу «Арифметика маркетингу для перших осіб». пов'язані з маркетингом. Сподіваємося, що йому вдасться відповісти на ключові питання топ-менеджерів компанії про маркетинг, подружити їх з маркетингом, дати топам можливість говорити однією – маркетинговою – мовою зі своїми маркетерами, навчити отримувати від маркетингу та маркетингу більше. ця книга Книга для власників бізнесу (малого та середнього), акціонерів і топ-менеджерів, які хочуть покращити маркетинг у своїй компанії. і як треба робити з маркетингом в компанії. «Фішка» книги Книга зроблена у вигляді відповідей на питання реальних топ-менеджерів. Вона невелика за обсягом і читається на одному диханні - за вечір. Я виступав на конференції, де близько 100 директорів саратівських компаній, протягом двох днів у концентрованому вигляді отримували знання від експертів у менеджменті, продажах, управлінні персоналом, інноваціях та маркетингу. Практично кожен учасник конференції багато читав, багато хто отримав додаткову вищу економічну освіту, дехто навчався за кордоном. Коли я запитав їх, хто знає, що таке маркетинг – всі підняли руки (хмм… я не ризикнув би – я досі не розумію до кінця, що це таке). Коли я запитав, хто з них задоволений своїм маркетингом – руки не підняв ніхто. На жаль, ситуація з маркетингом у нашій країні непроста. Керівники гадають, що вони знають, що таке маркетинг. Керівники гадають, що вони знають, як працювати з маркетерами, які завдання їм ставити. Керівники думають, що вони знають, як отримати від маркетингу та маркетингу по максимуму. Думають ... але, схоже, в переважній більшості не знають. ТОМУ, ЦЕ КНИГА ДЛЯ СМІЛОГО КЕРІВНИКА. Сміливість потрібна, щоб зізнатися, що не на всі питання ви знаєте відповіді. Сподіваюся, книга допоможе. Може ще залишаться питання… Може не такою буде відповідь… Але ви вже стали на шлях покращення маркетингу та маркетингу у вашій компанії. Дякуємо.ЦЕ КНИГА ДЛЯ СМІЛОГО МАРКЕТЕРА.Не бійтеся покласти цю книгу на стіл своєму топу. Так, так ви підставитеся – від вас вимагатимуть більшого. Але вистачить вже робити не те й робити не так (перепрошую тих, хто вже давно говорить зі своїм шефом однією мовою - книга не для вас). Яким би шляхом не потрапила б до вас ця книга - впевнений, що свою роль вона виконає . Ставлення топів до маркетингу і до маркетингу стане кращим – і краще стануть маркетери, маркетинг та бізнес. Я в цьому впевнений. Ігор Манн – найвідоміший маркетер Росії, спікер, автор, видавець. Після закінчення Московського інституту управління у 1989 році залишився працювати там же на кафедрі зовнішньоекономічної діяльності. Через кілька років влаштувався на роботу в рекламне агентство. Маркетинг повноправно з'явився в житті Ігоря в 1993 році, коли він став менеджером з маркетингових комунікацій у московському офісі швейцарської компанії Ciba-Geigy. Нині практичний досвід Ігоря у сфері маркетингу понад 20 років. За цей час він працював директором із маркетингу, комерційним директором, регіональним директором. Серед компаній, з якими він співпрацював, Lucent Technologies, Alcatel, Арктел, Konica Corporation, АН МІАН та інші. Галузі, в яких працював Ігор: агробізнес, фотобізнес, телеком, книжковий бізнес, нерухомість. Ігор Манн регулярно їздить країною з корпоративними та відкритими тренінгами, виступає для студентів. За цей час на його тренінгах та семінарах побувало понад 500 000 осіб. Автор десяти книг. Серед яких: "Маркетинг на 100%", "Маркетинг без бюджету", "Точки контакту", "Номер 1". Після виходу "Маркетингу на 100%" його стали називати "російським Філіпом Котлером". Практично всі книги Ігоря стають бестселерами. Нині Ігор — консультант з маркетингу та партнер групи компаній «Сила Ума». Також ви можете залишити питання або відгук про книгу Арифметика маркетингу для перших осіб, Ігор Манн