За рекомендацією. Бізнес, який просуває себе сам Джон Янч
375,06 ₴ 399 ₴
-6%
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Виробник
Microsoft
Тип
друковане видання
Стан
новий
Возрастная категория
для взрослых
Терміни дії знижки
з 28.11.2024 по 02.12.2024
Опис
Продається книга: За рекомендацією. Бізнес, який просуває себе сам, Джон Янч Рік друку: 2015 Кількість сторінок: 272 ISBN: 978-5-00057-473-7 Обкладинка: тверда Мова: російськаОпис книги За рекомендацією. Бізнес, який просуває себе сам, Джон Янч У цій книзі гуру маркетингу Джон Янч ділиться своїм найціннішим уроком: як зробити так, щоб ваш маркетинг робили ваші клієнти, а не ви. Яскрава реклама, що кричить, і складні продумані медіаплани більше не працюють. Справжній двигун торгівлі – рекомендації. Люди довіряють відгукам своїх друзів, членів сім'ї, колег і навіть незнайомців зі схожими смаками. Насправді багато компаній роблять це. Джон Янч у своїй книзі представляє прості стратегії, які допоможуть і вам використати силу рекомендацій для просування свого бізнесу: спілкуйтеся зі своїми клієнтами. Завдяки соціальним мережам компанії будь-якого розміру можуть постійно бути на зв'язку з клієнтами; спеціалісти з продажу - ключова частина вашої команди. Саме вони контактують з покупцями, і вони повинні бути в курсі ваших планів розвитку сарафанного маркетингу; навчайте своїх клієнтів. Рекомендації корисні тоді, коли вони адресуються цільовій аудиторії. Ви повинні стимулювати своїх клієнтів ділитися рекомендаціями саме з останнім. ще більшому колу людей. Ця практична книга стане в нагоді всім компаніям, які прагнуть зростання, але не мають значного маркетингового бюджету. Для кого ця книга Для власників малого та середнього бізнесу і для маркетерів. . Визнаний експерт у галузі маркетингу малого бізнесу. Більше 12 років займається консультуванням власників малого бізнесу та незалежних професіоналів, пропонуючи їм прості та бюджетні методи для розвитку та просування їхнього бізнесу. Веде блог, присвячений маркетингу малого бізнесу, в якому показує власникам компаній, як використовувати інтернет як інструмент просування. Журнал Forbes визнав його найкращим блогом про малий бізнес та маркетинг. Подкаст Янча входить до десятки кращих на iTunes, а журнал Fast Company назвав його «обов'язковим до прослуховування». Джон Янч — популярний спікер, відомий завдяки своїм виступам та семінарам, присвяченим практичним аспектам маркетингу малого бізнесу. Його досвід ґрунтується на співпраці з такими компаніями, як Hewlett-Packard, SCORE, SBA, Microsoft, Verizon та American Express. Автор чотирьох повних курсів маркетингу для малого бізнесу: The Ultimate Small Business Marketing System (додаток до цієї книги, що включає 12 практичних посібників і компакт-диски, Social Media Pro, Local Search Pro та Referral Engine Pro.Компанія Zappos, доставляючи щастя та унікальний клієнтський досвід, будує міцні емоційні зв'язки з клієнтами та співробітниками, саме такі зв'язки спонукають людей розповідати про компанію друзям та близьким. покаже вам, як дати людям хороший привід про вас поговорити Не думаю, що є люди, які знають про маркетинг у малому та середньому бізнесі більше, ніж Джон Ця книга окупить себе буквально за один день Цікава і зрозуміла книга про те, як зробити так, щоб про ваші продукти говорили Хочете написати про книгу «За рекомендацією» — використовуйте будь-яку інформацію та зображення з цієї сторінки. тема книги може бути цікава вашим читачам. Нас цікавить тільки ваша чесна думка про книгу. Також ви можете залишити питання або відгук про книгу За рекомендацією. Бізнес, який просуває себе сам, Джон Янч
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обміну