Інтернет-маркетинг: найкращі безкоштовні інструменти. Джим Кокрум
Інтернет-маркетинг: найкращі безкоштовні інструменти. Джим Кокрум
461,54 ₴ 491 ₴
-6%
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Тип
друковане видання
Стан
новий
Возрастная категория
для взрослых
Терміни дії знижки
з 28.11.2024 по 02.12.2024
Опис
Маркетинг став безкоштовним! Ми не проти витрат на маркетинг, але... найефективніші стратегії поширення інформації тепер безкоштовні. То навіщо платити більше? Щодня у світі з'являються прибуткові проекти, які не вимагають великих вкладень у рекламу. І щодня народжуються цікаві ідеї ефективного маркетингу. Щоб запустити проект мрії не обов'язково читати цю книгу від кірки до кірки, можете запозичити вершки. Вам підійдуть не всі ідеї, але швидше за все підійде більшість. Усі вони вкрай економічні, а то й безкоштовні і, головне, ефективні. Більшість стратегій стосуються використання інтернету як потужного засобу маркетингу, проте є й ті, що з ним не пов'язані. Книга складається із трьох розділів. Перший допоможе заявити себе в інтернеті, створити або зміцнити репутацію. Ви, напевно, підозріло ставитеся до невиразних сайтів та проектів? Ваші клієнти теж — отже, нарощування авторитету є неминучим. Другий розглядає питання довіри та сфери впливу. Знаєте, коли до вас прийде успіх? Коли ваші клієнти полюблять вас. Третій розділ покликаний підготувати вас до несподіванок у майбутньому. У цій частині викладено принципи, які дозволять зберігати актуальність, інтерес та переконливість у будь-яких ситуаціях. Наша ера необмеженого доступу до інформації та безкоштовного маркетингу – найкращий час, щоб вести свій бізнес. Для кого ця книга Джим Кокрум теж поставив собі таке запитання, відповідь, на наш погляд, вийшла переконливою: «Цілком ймовірно, що у нас з вами багато спільного. Я займаюся справою – ви теж. Людям, які намагаються змінити світ навколо себе, властиво займатися справою так само, як і дихати, тому перейду одразу до суті. Якщо ви хочете розвинути бізнес, донести свою ідею до оточуючих, знайти прихильників для своєї місії, залучити відвідувачів на сайт, поділитися винаходом або навіть мрією, ця книга безперечно для вас. Її мета – допомогти вам здійснити всі ці плани». Від себе додамо: маркетологам; інфобізнесменам; мікропідприємцям; власники малого бізнесу. Фішки книги Багатство матеріалу: більше 100 маркетингових ідей та детальний розбір стратегій – від персонального бренду до e-mail маркетингу та SEO. Джим Кокрум не тільки розуміється на маркетингу, а й щиро зацікавлений в успіху своїх читачів. Від автора Одинадцять блискучих ідей цієї книги Грайте на випередження за допомогою Оповіщень Google. Шість кроків, які допоможуть вам керувати своєю репутацією в інтернеті, спостерігати її зміни, а також відстежувати дії конкурентів. розділ 2. Створіть безкоштовну сторінку свого бізнесу у Facebook. Ваш бізнес представлений у третій за величиною країні світу? Користуйтеся можливостями найпотужнішої соціальної мережі у світі безкоштовно. розділ 47. Автоматизуйте розсилки в Інтернеті. Ви не знайдете більш рентабельних маркетингових компаній, ніж електронні розсилки. Про те, як налагодити розсилки при мізерних витратах, читайте в розділі 53. Опублікуйте в інтернеті двадцять чотири короткі та прості відео. Не знаєте про що? Ознайомтеся з питаннями, які ставлять ваші клієнти, і вони з радістю подивляться вашу відеовідповідь. розділ 37. Позначте себе на Google Maps. Щоб Google міг розповісти більше про вас, виконайте ці п'ять кроків. розділ 16. Поширюйтеся як вірус. «Вірусним шляхом» розходяться не лише кумедні відео з дітьми та звірятками. Швидко доносьте свої ідеї завдяки можливостям вірусного відео. розділ 48. Автоматизуйте процес передачі інформації потенційним споживачам за допомогою ефективних та творчих методів. Див. розділ 94. Усвідомте, що краще ніколи не бути своїм найкращим продавцем. Фанати, партнери та відгуки клієнтів набагато краще допоможуть вам продати бізнес, ніж ви самі - настав час використовувати великий штат продавців на повну потужність! розділ 70. Удосконаліть політику гарантій та повернення товару. Якщо умови гарантії та повернення не здаються вам частково шаленими, продовжуйте їх вдосконалювати. розділ 3. Створіть сприятливі умови для користувачів мобільних телефонів. Весь інтернет адаптується до потреб користувачів смартфонів. А що робите ви в ім'я їхнього комфорту? розділ 8. Пройдіть тест на невдалу назву. Іноді, сам того не підозрюючи, ми вибираємо невдале доменне ім'я. Як виправити ситуацію? Прийом, доступний кожному, вимагатиме п'яти хвилин. Не доведеться нічого міняти на сайті чи звертатися до фахівців. Див. розділ 20. Джим Кокрум називає себе збирачем добрих ідей. Він інфобізнесмен, який заробляє на платному контенті та консалтингу. Джим уже отримав мільйони доларів на продажі послуг за допомогою свого онлайн-бізнесу та продовжує нарощувати обороти. Власник двох успішних інтернет-сайтів з більш ніж 15 000 платних передплатників, він вважається найнадійнішим онлайн-маркетинг тренером в інтернеті. Його безкоштовну передплату читають понад 100 000 абонентів. Джим працює з дому, де живе зі своєю дружиною та п'ятьма дітьми, які здобувають домашню освіту. Вся сім'я на собі відчула принади свободи, дарованої інтернетом, саме нею, цією свободою, і ділиться Джим зі своєю великою та різноманітною аудиторією. Він широко відомий завдяки абсолютному бестселеру в тематиці інтернет-маркетингу - The Silent SalesMachine, який прочитало більше людей, ніж будь-яку іншу книгу про eBay/інтернет-бізнес у Мережі.
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обміну