Вчимо Python, роблячи круті ігри, 4 вид. Ел Свейгарт
478 ₴
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Тип
друковане видання
Производитель
Учим Python, делая крутые игры, 4 изд. Эл Свейгарт
Страна производства
Учим Python, делая крутые игры
Тематика
комп ютери та програмування
Стан
новий
Мова
russian
Вікова характеристика
без обмежень
Опис
ЯК ВИХОВАТИ ПРОГРАМІСТА?
\nВисокі технології заполонили світ. Комп'ютерні мови навчають в університетах, школах, навіть дитячих садках. Python – гнучкий та мультизадачний мову програмування. Після освоєння цієї мови підвищується продуктивність розробника. Ви можете створювати унікальні комп'ютерні ігри. Технологія Python швидко йде вперед. Щодва роки з'являються нові версії.
\n
\nВЧИ МОВУ БЕЗ ВИКЛАДАЧІВ!
\nКнига «Вчимо Python» - найновіший підручник, помічник, соратник у створенні ігор.
\n
\nПрочитавши, ви навчитеся:
\n
\nстворювати ігри, навіть якщо ніколи цим не займалися;
\nопануйте основні тези програмування;
\nвикористовувати графічний дизайн, мультиплікацію в іграх;
\nшифрувати текст у секретний код;
\nпроводити налаштування програм, знаходити та виправляти помилки.
\nПринцип підручника: почни із простого. Найпростіші ігри поступово переходять на рівень Python 3. Почнете з версії «Хрестики-нуліки», закінчіть найвищою точкою ігрових технологій. Матеріал подається легко, легко, доступно. Створіть першу гру вже зараз – купіть книгу «Вчимо Python, роблячи круті ігри»
\nВисокі технології заполонили світ. Комп'ютерні мови навчають в університетах, школах, навіть дитячих садках. Python – гнучкий та мультизадачний мову програмування. Після освоєння цієї мови підвищується продуктивність розробника. Ви можете створювати унікальні комп'ютерні ігри. Технологія Python швидко йде вперед. Щодва роки з'являються нові версії.
\n
\nВЧИ МОВУ БЕЗ ВИКЛАДАЧІВ!
\nКнига «Вчимо Python» - найновіший підручник, помічник, соратник у створенні ігор.
\n
\nПрочитавши, ви навчитеся:
\n
\nстворювати ігри, навіть якщо ніколи цим не займалися;
\nопануйте основні тези програмування;
\nвикористовувати графічний дизайн, мультиплікацію в іграх;
\nшифрувати текст у секретний код;
\nпроводити налаштування програм, знаходити та виправляти помилки.
\nПринцип підручника: почни із простого. Найпростіші ігри поступово переходять на рівень Python 3. Почнете з версії «Хрестики-нуліки», закінчіть найвищою точкою ігрових технологій. Матеріал подається легко, легко, доступно. Створіть першу гру вже зараз – купіть книгу «Вчимо Python, роблячи круті ігри»
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обміну