Шлях клієнта. Створюємо цінність продуктів та послуг через карти шляхів, блупринти та інші інструменти візуалізації,
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Шлях клієнта. Створюємо цінність продуктів та послуг через карти шляхів, блупринти та інші інструменти візуалізації, Джим Калбах купити книгу в Україні
Обкладинка - м'яка
Рік видання - 2024
Кількість сторінок - 432
Папір - білий, офсет
Про книгу Шлях клієнта. Створюємо цінність продуктів та послуг через карти шляхів, блупринти та інші інструменти візуалізації Джим Калбах
Клієнти бувають розчаровані — це часто трапляється. Набагато гірше, коли люди всередині компаній, що створюють продукт, не бачать цього, бо надто зосереджені на бізнес-процесах. Ця книга покаже вашій компанії, як перетворити цінні спостереження клієнтів на практичні ідеї. Ви зможете візуально відобразити свій досвід роботи з клієнтами та уявити собі майбутні рішення.
Менеджери з продуктів та брендів, фахівці з маркетингу та власники бізнесу дізнаються, як складання карт користувальницького досвіду допоможе визначити, де перетинаються їхні бізнес-мети і погляд клієнтів. Як тільки ви озброїтеся цими даними, зможете надати користувачам реальну цінність. можуть використовуватися в стратегії розвитку.
— Дізнаєтеся, як створювати діаграми з чотирма ітераційними режимами в процесі складання карт користувальницького досвіду: створення ініціативи зі складання карт, дослідження досвіду, візуалізація процесу та використання діаграм на семінарах та в експериментах.
— Навчіться переглядати ключові діаграми в дії, включаючи плани послуг, карти шляху користувача, карти досвіду, ментальні моделі, а також просторові карти та моделі екосистем.
Для ux-дизайнерів (інженер -маркетолог, який на вході отримує аналітику, а на виході логіку роботи, компонування, принцип створення інтерфейсу та контент), менеджерів з продуктів та брендів, фахівців з маркетингу та власників бізнесу.
Мало які організації свідомо хочуть виробляти погане враження на клієнтів, яких вони обслуговують. Однак це відбувається в їхній роботі регулярно.
Все частіше люди обирають товари та послуги на підставі власного досвіду та вражень. І щоб відповідати очікуванням ринку, компанії повинні вести свою діяльність, вивчаючи досвід своїх споживачів.
Для досягнення цієї мети я бачу 3 важливі пункти, які повинні виконувати організації:
1. Оцінювати свої пропозиції за принципом "зовні всередину", а не "зсередини назовні".
У цій ситуації необхідна зміна точки зору - від "зсередини назовні" до "зовні всередину". Організації повинні чітко розуміти, які вони створюють. Процес не обмежується лише персоналом, який працює з клієнтами. У кожного співробітника компанії має розвинутись емпатія стосовно людей, яких обслуговує компанія.
2. Стратегічне вирівнювання внутрішніх функцій між командами та рівнями ієрархії.
Вирівнювання не обмежується поверхневими покращеннями. Мова йде про колективні дії всієї групи на всіх рівнях. Фонові процеси в організації мають такий самий великий вплив на враження клієнтів, що й помітні та очевидні точки взаємодії з ними.
3. Створення візуалізації як загального орієнтиру.
Візуалізація — основний механізм зламу міжфункціональних кордонів. Діаграма вражень індивідуального клієнта може бути цілком відчутною моделлю, навколо якої можуть згуртуватися різні команди організації. Ще важливіше те, що візуалізація дозволяє глядачеві одночасно побачити всі внутрішні взаємозв'язки. Проте візуалізація не дає прямих відповідей — вона стимулює спілкування. Діаграми — це переконливі артефакти, які привертають увагу та увагу різних представників організації. Вони є засіб залучення до розмови та узгодження позицій. Візуалізація вказує на можливості та служить трампліном для інновацій.
У більш широкому сенсі візуалізація має стратегію. Вона дає спосіб подивитися на ринок із погляду споживача. Створення карт шлях користувача - це не просто забавний інструмент, а необхідна умова для стратегічного вирівнювання. Ця книга розповідає про можливості.
Я сподіваюся, що вона допоможе вам розширити мислення і вдосконалити свій підхід до створення та використання карт в цілому.