Якось не в Америці. Короткий посібник із завоювання світу підручними засобами Владислав Мойсеєв
Якось не в Америці. Короткий посібник із завоювання світу підручними засобами Владислав Мойсеєв
409,84 ₴ 436 ₴
-6%
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Тип
друковане видання
Стан
новий
Возрастная категория
для взрослых
Терміни дії знижки
з 28.11.2024 по 02.12.2024
Опис
Тут можна купити: Якось не в Америці. Короткий посібник із завоювання світу підручними засобами, Владислав Мойсеєв. Видавництво - Манн, Іванов та ФерберМова - РосійськийФормат - 70x100/16 (170x240 мм)Сторінок - 176ISBN - 978-5-00100-871-2Тип обкладинки - ТвердаОпис книги Одного разу не в Америці. Короткий посібник із завоювання світу підручними засобами, Владислав МойсеевПравдива і захоплююча історія створення успішного бізнесу в Росії. 2000 рік, перша зима нового тисячоліття, літак Ташкент-Москва м'яко приземляється на злітно-посадкову смугу аеропорту Шереметьєво. Двоє пасажирів економ-класу, подружжя Шерзод та Барно Турсунови, звичайно, здогадуються, що по той бік стійки прикордонного контролю щастя настане не одразу. Знімна квартира на околиці, що наскрізь пропахла хрущовською відлигою; буркотливі сусіди, які вже дзвонять до імміграційної служби; сто доларів на місяць на життя, яке навіть буддійському ченцю видалося б аскетичним. Москва завжди недолюблювала приїжджих. Поблажливе «дорогі гості столиці» — більше, на що можна розраховувати, якщо ти вирішив погрітися в променях цього немічного, загорнутого в сонце. І вже точно тобі тут нема чого робити, якщо ти приїхав не підбирати крихти зі святкового столу, а завойовувати світ. Але все одно вони були справжніми заробітчанами з однією парою зимових рукавичок на двох і коробкою «Доширака» у старому кухонному столі. Вони мали просто розчинитися в жерлі цього міста. Але цього не сталося. За подальші 15 років Турсунови на своїй шкурі зазнали всіх мінливостей еволюції російського підприємництва — від первинного бульйону вуличної торгівлі до мільярдних оборотів. З точки на Митищинському ярмарку з торгівлі шпалерами та ламінатом вони виросли у найбільшого російського дистриб'ютора цих товарів — компанію «Євродизайн». А потім, вигідно продавши свою частку, побудували власну мережу розумних автосервісів «Вілгуд», яка на момент виходу цієї книги досягла мільярда в обороті і зупинятися на досягнутому не збирається. . Вони вже давно не будують автотехцентри самі, бо в якийсь момент зрозуміли — набагато вигідніше створити суперефективну систему управління і тоді сотні, тисячі учасників ринку, які страждають від хронічної збитковості, самі приєднаються до твоєї системи та працюватимуть під твоїм брендом. В результаті нічого не треба буде завойовувати — ці люди принесуть тобі індустрію на блюдечку і заплатять за це. Управління ресурсами, IT-інфраструктура і тотальна автоматизація, Uber у світі автосервісів буде занадто голосно сказано, але Турсунови відчайдушно до цього прагнуть. кого ця книга Це книга для всіх, кому цікаві реальні історії створення російських компаній. Владислав Моїсеєв – журналіст, автор лабораторії «Одного разу». Працював кореспондентом журналу "Російський репортер", був автором і редактором у проекті "Батенька, та ви трансформер", співпрацює зі Snob.ru, "Такі справи", "Delfi" та іншими виданнями. Захистив кандидатську дисертацію з філософської антропології, дав притулок гарному коту. Хочете написати про книгу «Одного разу не в Америці» — використовуйте будь-яку інформацію та зображення з цієї сторінки. Напишіть Катерині Ландиревій, чому тема книги може бути цікавою для ваших читачів. Нас цікавить тільки ваша чесна думка про книгу. Також ви можете залишити питання або відгук про книгу Одного разу не в Америці. Короткий посібник із завоювання світу підручними засобами, Владислав Мойсеєв
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обміну