Узгоджено! Як підвищити доходи компанії, подруживши продаж та маркетинг, Максим Батирьов (Комбат), Ігор Манн Анна Турусі

Узгоджено! Як підвищити доходи компанії, подруживши продаж та маркетинг, Максим Батирьов (Комбат), Ігор Манн Анна Турусі

Узгоджено! Як підвищити доходи компанії, подруживши продаж та маркетинг, Максим Батирьов (Комбат), Ігор Манн Анна Турусі від компанії Інтернет-магазин "Рідіт" - фото 1
409,84 ₴ 436 ₴
-6%
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Тип
друковане видання
Стан
новий
Возрастная категория
для взрослых
Терміни дії знижки
з 28.11.2024 по 02.12.2024

Опис

Тут можна купити: Узгоджено! Як підвищити доходи компанії, подруживши продажі та маркетинг, Максим Батирьов (Комбат), Ігор Манн, Ганна Турусіна. Видавництво - Манн, Іванов та ФерберМова - РосійськаФормат - 60x90/16 (145х215 мм)Сторінок - 176ISBN - 978-5-00057-797-4Тип обкладинки - ТвердаОпис книги Узгоджено! Як підвищити доходи компанії, подруживши продажі та маркетинг, Максим Батирьов (Комбат), Ігор Манн, Ганна Турусіна Перша книга про способи вирішення конфліктів між продажами та маркетингом. На думку Ігоря Манна, у 90% російських компаній є конфлікт між маркетингом і продажами. Від такого конфлікту страждають і маркетинг, і продаж, і компанія загалом. написали цю книгу, яка допоможе налагодити продуктивну співпрацю маркетингу та продажу у вашій компанії. З книги ви дізнаєтеся: Які бувають конфлікти (і між ким); Як їх можна згасити за допомогою організаційних заходів; прозорої і відкритої; Скільки буде коштувати кожна із запропонованих заходів, кому потрібно її доручити, в чому її мета, і скільки часу займе її виконання. Від авторів Ігор Манн: «У 90% російських компаній існує конфлікт між маркетингом і продажами. Співробітники маркетингу (маркетологи) незадоволені тим, що і як роблять співробітники відділу продажу (комерсанти). Комерсанти незадоволені тим, що роблять маркетологи. Результат: страждають маркетинг, продаж, компанія. рішення) ми змогли допомогти десяткам компаній (з якими працювали як консультанти) - але це ж крапля в морі! Щоб допомогти компаніям, які страждають від цього конфлікту, ми й написали цю книгу. Вона коротка. У ній немає "води" - просто інструмент за інструментом. Читайте та застосовуйте інструменти, які підходять для вашої ситуації та вашої Компанії». Максим Батирьов: «На мій погляд, маркетинг не може бути добрим, якщо він не впливає на збільшення продажів. А маркетолог, який створив класний продукт (на його ж власну думку), не заслуговує на похвалу, якщо цей „класний“ продукт не приніс нам додаткових грошей. На початку 2015 року ми зустрілися з Ігорем Манном і я з побоюванням за своє здоров'я і життя висловив така ж думка найкращому маркетеру країни... Замруживши очі в очікуванні удару від гуру, я почув слова Ігоря: „Ти правий, Максиме. Маркетинг існує лише у тому, щоб проводити результат у продажах“. У цій розмові і народилася ідея написати книгу для того, щоб у комерційних і маркетингових служб будь-якої організації була можливість погасити конфлікт, розставити правильно пріоритети в роботі і почати ефективно взаємодіяти. Для збільшення продажів, природно! , керівників відділів маркетингу та продажу, комерційних директорів. Ігор Манн - найвідоміший маркетер Росії, спікер, автор, видавець. Після закінчення Московського інституту управління в 1989 році залишився працювати там же на кафедрі зовнішньоекономічної діяльності. Через кілька років влаштувався на роботу в рекламне агентство. Маркетинг повноправно з'явився в житті Ігоря в 1993 році, коли він став менеджером з маркетингових комунікацій у московському офісі швейцарської компанії Ciba-Geigy. Нині практичний досвід Ігоря у сфері маркетингу понад 20 років. За цей час він працював директором із маркетингу, комерційним директором, регіональним директором. Серед компаній, з якими він співпрацював, Lucent Technologies, Alcatel, Арктел, Konica Corporation, АН МІАН та інші. Галузі, в яких працював Ігор: агробізнес, фотобізнес, телеком, книжковий бізнес, нерухомість. Ігор Манн регулярно їздить країною з корпоративними та відкритими тренінгами, виступає для студентів. За цей час на його тренінгах та семінарах побувало понад 500 000 осіб. Автор десяти книг. Серед яких: "Маркетинг на 100%", "Маркетинг без бюджету", "Точки контакту", "Номер 1". Після виходу "Маркетингу на 100%" його стали називати "російським Філіпом Котлером". Практично всі книги Ігоря стають бестселерами. В даний час Ігор - консультант з маркетингу та партнер групи компаній "Сила Ума". Маркетинг машина». Максим Батирьов – відомий російський менеджер, володар премії «Комерційний директор року» та «Менеджер року», автор бестселера «45 татуювань менеджера». Кар'єра Максима – яскравий приклад блискучого вертикального зростання. Пройшов шлях від пересічного фахівця до топ-менеджера великої російської компанії. Видавничий дім «Коммерсант» включив Максима до ТОП-1000 найкращих менеджерів Росії. Отримав ступінь Executive MBA в Інституті бізнесу та ділового адміністрування РАНХіГС. Входить ТОП-30 найбільш "грошових" блогерів Росії за версією Livejournal. "Менеджер року-2013" за версією Міжнародної академії менеджменту та Вільного економічного товариства Росії. Володар премії "Комерційний директор року-2012" за версією компанії Salecraft. Автор бестселера "45 татуювань менеджера", в якій описав правила бізнес по-російськи. Це правила про те, як ставитися до колег, яким чином діяти в певних ситуаціях: зведення принципів, яким слід слідувати, якщо хочеш досягти успіху. 2014 року книга стала переможцем щорічної літературної премії «Електронна літера 2014» у номінації «Бізнес-книга року». Також книга отримала «Книжкову премію Рунету-2014» як найбільш продавану бізнес-книгу в Росії. Узгоджено!» — використовуйте будь-яку інформацію та зображення з цієї сторінки. Якщо аудиторія вашого блогу більше 10 000 осіб, отримайте одну з 30 безкоштовних копій книги на рецензію. . Також ви можете залишити питання або відгук про книгу Узгоджено! Як підвищити доходи компанії, подруживши продажі та маркетинг, Максим Батирьов (Комбат), Ігор Манн, Ганна Турусіна