Кодекс виживання. Природні закони у бізнесі, Максим Ільїн, Георгій Мелік-Єганов Девід Хена

Кодекс виживання. Природні закони у бізнесі, Максим Ільїн, Георгій Мелік-Єганов Девід Хена

Кодекс виживання. Природні закони у бізнесі, Максим Ільїн, Георгій Мелік-Єганов Девід Хена від компанії Інтернет-магазин "Рідіт" - фото 1
485,98 ₴ 517 ₴
-6%
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Тип
друковане видання
Стан
новий
Возрастная категория
для взрослых
Терміни дії знижки
з 28.11.2024 по 02.12.2024

Опис

Тут можна придбати: Кодекс виживання. Природні закони у бізнесі, Максим Ільїн, Георгій Мелік-Єганов, Девід Хена. Видавництво - Манн, Іванов та ФерберМова - РосійськаСторінок - 208ISBN - 978-5-91657-827-0Тип обкладинки - Тверда - Опис книги Кодекс виживання. Природні закони в бізнесі, Максим Ільїн, Георгій Мелік-Єганов, Девід Хена Про те, як за допомогою правильного організаційного дизайну створювати нові компанії та розвивати існуючі, щоб вони могли виживати і процвітати в мінливих умовах глобального ринку. Рішення, пропоновані в книзі, засновані на природних законах, справедливих щодо різних «екосистем». Тому ці рішення універсальні та надійні. Оригінальні ідеї автора про розвиток здібностей, що забезпечують досягнення необхідних результатів, багато в чому вплинули на те, як сучасні менеджери реформують свої організації. Вони відрізняються концептуальною строгістю і прагматичністю, впливають на теорію і практику сучасного менеджменту. Вона у простій і зрозумілій формі описує інструменти для роботи менеджерів «над організацією», а не «в організації», піднімаючи фахівців над рутиною і допомагаючи їм почати мислити стратегічно, чого сьогодні дуже потребують окремі менеджери і цілі корпорації. були зібрані та описані кейси практичного застосування Кодексу виживання у російських компаніях. Це приклади застосування в організаційному дизайні законів стійких природних екосистем. Для кого ця книга Для підприємців - зможете істотно поліпшити ті аспекти бізнесу, до яких зазвичай «руки не доходять». Для менеджерів - глибше усвідомлюєте процеси, що відбуваються в компанії, і навчитеся впливати на них. Для маркетологів - як це: директор в курсі, власник в курсі, а ви - ні?! Девід Хена - засновник і один з керівників компанії RBL Group, автор кількох книг-бестселерів з організаційної ефективності та розвитку лідерства. 8 років був старшим консультантом у компанії FranklinCovey, а раніше протягом 16 років поєднував ролі керівника та консультанта у Procter & Gamble. Список його клієнтів включає Procter & Gamble, General Motors, Siemens, Merck, Xerox, Marriott, Shell, SC Johnson, Hoffmann La Roche, Deloitte & Touche, Novell, Eastman Chemical, Metro Group, Saturn та ін. Максим Ільїн - старший партнер і співзасновник компанії SmartValues, провідний бізнес-консультант та Executive-коуч. Досвід роботи у консалтинговій галузі з 1992 року. Останні десять років працює з командами топ-менеджерів провідних компаній Росії та світу. Досвід роботи у консалтинговій галузі з 2000 року. Останні 7 років працює з командами топ-менеджерів провідних компаній Росії та світу. Ми застосовували модель, представлену в книзі «Кодекс виживання», для досягнення згоди у команді керівників. По-перше, потрібно загальне розуміння залежних від нас факторів, що знижують ефективність компанії. По-друге, важливо було сформулювати конкретні дії щодо підвищення задоволеності наших ключових стейкхолдерів. В результаті застосування принципів, запропонованих Девідом та компанією SmartValues, ми реалізували і перше, і друге. Не менш важливим був сам процес нашої спільної роботи з аналізу та синтезу. Я повністю поділяю думку авторів про те, що процес спільної роботи команди над аналізом діяльності компанії, або над формулюванням її цілей, не менш важливий, ніж результат цієї роботи. Ідея застосування у бізнесі природних законів повністю збігається з нашим розумінням правильного. У партнерстві з Максимом Ілліним ми розпочали з розвитку наших керівників на особистісному та міжособистісному рівнях. У роботі ми спиралися на принципи, сформульовані Стівеном Кови. Далі ми підійшли до застосування природних законів до організаційного розвитку, і знайшли чудовий путівник для цієї захоплюючої подорожі — книгу Кодекс виживання, написану Девідом Хенною у співпраці з нашими консультантами з SmartValues. Переконливий аналіз, логічні висновки та продумані бізнес-приклади дозволяють використовувати цю книгу як посібник з побудови (або розвитку) ефективних організацій. Приголомшливо! Девід Хенна знову заявляє про себе, цього разу чудовою книгою про те, як домагатися і підтримувати відповідність вашої організації вимогам світу, що швидко змінюється. Книга надає стратегії та практичні інструменти, необхідні не тільки для досягнення лідерства, але, що важливіше, для його збереження. Я настійно рекомендую прочитати її — ви самі переконаєтесь, наскільки вона цікава, корисна та актуальна. Девід Хена протягом десятиліть є провідним експертом організаційного дизайну. Його оригінальні ідеї щодо розвитку здібностей, що забезпечують досягнення необхідних результатів, багато в чому вплинули на те, як сучасні менеджери здійснюють дизайн своїх організацій. Його ідеї продовжують впливати і теорію, і практику менеджменту. Вони відрізняються концептуальною строгістю та прагматичною релевантністю. Будь-який лідер, який проводить реорганізацію, почерпне з його ідей багато потрібного та корисного. У цій книзі Девід Хенна викладає корисні та практичні принципи взаємодії ділових партнерів, дозволяючи нам критично досліджувати організаційні структури у складних глобальних контекстах, а потім видозмінювати та коригувати їх для досягнення економічного виживання. Ноу-хау та практики діагностики, розробки стратегій та проведення реорганізацій представлені просто ефективно. Використовуючи біологічні аналогії та конкретні приклади з бізнесу, Хенна наочно показує, як можна досягти сталого процвітання організацій. Також ви можете залишити питання або відгук про книгу Кодекс виживання. Природні закони у бізнесі, Максим Ільїн, Георгій Мелік-Єганов, Девід Хена