Номер 1. Як стати найкращим у тому, що ти робиш Ігор Манн
445,56 ₴ 474 ₴
-6%
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Тип
друковане видання
Стан
новий
Возрастная категория
для взрослых
Терміни дії знижки
з 28.11.2024 по 02.12.2024
Опис
Тут можна купити: Номер 1. Як стати кращим у тому, що ти робиш, Ігор МаннВидавництво - Манн, Іванов і ФерберМова - РосійськаФормат 70×100/16 Об'єм 240 стор.Обкладинка: твердаISBN : «Ким я бачу себе через п'ять років», яке добре відображає рівень амбіцій людини Нерідко люди відповідають «Хочу бути номером 1, головним авторитетом у галузі», але мало хто дійсно робить щось для досягнення обраної мети, тим більше в обумовлений термін. І тільки дії, що вживаються (і їх результати) дають уявлення про реальний масштаб особистості. А «зробити себе самому» непросто: занадто багато впливає на результат. Тут немає неважливих деталей. Як і у всьому, діяти потрібно планомірно. Ця книга якраз і пропонує такий план, чек-лист, який легко модифікувати під вас особисто. Після прочитання та заповнення спеціальних таблиць (зріз сильних і слабких якостей, визначення пріоритетів, шляхи розвитку ключових навичок, зміна іміджу, методи просування себе) ви отримаєте покроковий алгоритм, як від точки, в якій ви зараз перебуваєте, дістатися до точки, в якій хочете опинитися.Для кого ця книгаДля тих, хто відчуває, що здатний стати номером 1.Для тих, хто справді готовий працювати над собою для досягнення мети.Фішки книгиMind-карта, яка допоможе розібратися в собі і в порядку дій. в основу книги. Автор, Ігор Манн, сам став номером 1 у російському маркетингу. Після закінчення Московського інституту управління в 1989 році залишився працювати там же на кафедрі зовнішньоекономічної діяльності. Через кілька років влаштувався на роботу в рекламне агентство. Маркетинг повноправно з'явився в житті Ігоря в 1993 році, коли він став менеджером з маркетингових комунікацій у московському офісі швейцарської компанії Ciba-Geigy. Нині практичний досвід Ігоря у сфері маркетингу понад 20 років. За цей час він працював директором із маркетингу, комерційним директором, регіональним директором. Серед компаній, з якими він співпрацював, Lucent Technologies, Alcatel, Арктел, Konica Corporation, АН МІАН та інші. Галузі, в яких працював Ігор: агробізнес, фотобізнес, телеком, книжковий бізнес, нерухомість. Ігор Манн регулярно їздить країною з корпоративними та відкритими тренінгами, виступає для студентів. За цей час на його тренінгах та семінарах побувало понад 500 000 осіб. Автор десяти книг. Серед яких: "Маркетинг на 100%", "Маркетинг без бюджету", "Точки контакту", "Номер 1". Після виходу "Маркетингу на 100%" його стали називати "російським Філіпом Котлером". Практично всі книги Ігоря стають бестселерами. В даний час Ігор - консультант з маркетингу та партнер групи компаній «Сила Ума». сторінки.Якщо аудиторія вашого блогу більше 10 000 осіб, отримайте одну з 30 безкоштовних копій книги на рецензію.Напишіть нам, чому тема книги може бути цікава вашим читачам.Нас цікавить тільки ваша чесна думка про книгу.Доставка по всій Україні Новою Поштою по всій Україні Україні (Київ, Харків, Львів, Одеса, Дніпропетровськ та ін.). Київ – можливий самовивіз. Оплата: на картку ПриватБанку або накладним платежем на Ваш вибір. Також ви можете залишити питання або відгук про книгу: Номер 1. Як стати найкращим у тому, що ти робиш, Ігор Манн
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обміну