Дизайн-мислення у бізнесі Тім Браун
375,06 ₴ 399 ₴
-6%
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Тип
друковане видання
Стан
новий
Возрастная категория
для взрослых
Терміни дії знижки
з 28.11.2024 по 02.12.2024
Опис
Тут можна купити: Дизайн-мислення у бізнесі, Тім Браун. Видавництво - Манн, Іванов і ФерберМова - РосійськаСторінок - 256ISBN - 978-5-91657-331-2Тип обкладинки - Тверда - Опис книги компаній, а за версією журналу Fast Company – ще й «найтитулованіша у світі компанія, що займається дизайном нових продуктів». На її рахунку розробка 5000 нових продуктів, серед яких комп'ютерна миша для Apple, дитяча щітка для Oral B, тюбик для зубної пасти Crest. IDEO – один із найбажаніших роботодавців у світі. Дизайн-мислення – це фундамент по-справжньому інноваційної компанії та найважливіша ділова якість її лідера. Хто знає, можливо в наступній книзі Брауна ви прочитаєте історію власного успіху? Все у ваших руках!Для кого ця книгаДля прагматиків у бізнесі та дизайнерів у душі. А ще для керівників, менеджерів проектів і всіх тих, що хоче ловити нові ідеї на льоту і майстерно ухилятися від творчих криз. Навіть саме слово «дизайн» у контексті бізнесу стає синонімом ефективності та плідної роботи. якими ми стикаємося. Якщо ви керуєте готелем, дизайн-мислення допоможе вам переосмислити саму суть готельного бізнесу. Якщо ви працюєте в благодійній організації, дизайн-мислення допоможе вам усвідомити потреби людей, яким ви хочете служити. Якщо ви венчурний капіталіст, дизайн-мислення може допомогти вам дізнатися про майбутнє. Сьогодні найбільш прогресивні компанії не залучають дизайнерів лише для того, щоб зробити готові ідеї більш привабливими, але доручають їм розробляти ідеї з самого початку. Колишня роль дизайнерів була тактичною - вона ґрунтувалася на існуючому і зазвичай дозволяла трохи покращити його. Нова ж роль за своєю суттю - стратегічна: вона виводить дизайн за межі майстерень і звільняє його руйнівний потенціал, що змінює світ. Невипадково дизайнерів можна зустріти у радах директорів найрозвиненіших компаній. Більш того, принципи дизайн-мислення можна застосовувати в різних організаціях, а не тільки в компаніях, що розробляють нові продукти. Компетентний дизайнер завжди може вдосконалити нові пристрої, але міждисциплінарна команда досвідчених мислителів може вирішувати складніші проблеми. Починаючи з дитячого ожиріння і закінчуючи запобіганням злочинам та протидії змінам клімату.
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обміну