Маркетинг без бюджету. 50 інструментів, що працюють Ігор Манн
Маркетинг без бюджету. 50 інструментів, що працюють Ігор Манн
375,06 ₴ 399 ₴
-6%
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Тип
друковане видання
Стан
новий
Возрастная категория
для взрослых
Терміни дії знижки
з 28.11.2024 по 02.12.2024
Опис
Продається книга: Маркетинг без бюджету. 50 працюючих інструментів, Ігор МаннРік друку: 2017Кол-ва сторінок: 296 ISBN: 978-5-00100-454-7, 978-5-00057-965-7 Обкладинка: тверда Мова: російськаОпис книги Маркетинг без бюджету. 50 працюючих інструментів, Ігор Манн У посібнику ви знайдете 50 ефективних маркетингових інструментів, які ви можете використовувати в умовах обмеженого маркетингового бюджету (або його повної відсутності). По кожному інструменту наводиться докладний опис: кому робити, що робити, як робити, які «фішки» використовувати...Чому ми вирішили видати цю книгуТому що для великих маркетингових звершень у наш час абсолютно не обов'язковий величезний бюджет.Для кого ця книгаДля власників і керівників компаній.Для комерційних директорів.Для маркетингів.Фішка книгиНеймовірно високий ККД!Від автора маркетингу (майже чи зовсім) без грошей з'явилася в мене давно, ще 2003 року, коли я писав свою першу книгу «Маркетинг на 100%». Робота з маркетингом в умовах відсутності бюджету — досвід дуже цікавий та корисний. За свою кар'єру мені п'ять разів доводилося займатися маркетингом зовсім або майже без бюджету. Криза галузі. Криза ліквідності. Криза управління, криза, криза... Але не завжди причиною була криза. Наприклад, коли 2005 року ми стартували з видавничим проектом «МІФ», наш маркетинговий бюджет на перший рік становив 400 доларів. І нічого, свій перший мільйон ми вже зробили. Цікавий факт з теорії маркетингу: серед 5000 маркетингових інструментів є кілька десятків майже або зовсім безкоштовних. Іншими словами, ви нічого (або практично нічого) не платите, коли їх використовуєте. Але ефект отримуєте. Про них – ефективних та маловідомих – і йдеться у цій книзі. PS У цій книзі 50 розділів. У першій версії, яка вийшла під назвою «Без бюджету» у лютому 2009 року і продавалася за 8800, а потім і за 9900 рублів, було описано 57 інструментів, а також були дані, яких читачі цієї книги не отримають. відомий маркетер Росії, спікер, автор, видавець. Після закінчення Московського інституту управління у 1989 році залишився працювати там же на кафедрі зовнішньоекономічної діяльності. Через кілька років влаштувався на роботу в рекламне агентство. Маркетинг повноправно з'явився в житті Ігоря в 1993 році, коли він став менеджером з маркетингових комунікацій у московському офісі швейцарської компанії Ciba-Geigy. Нині практичний досвід Ігоря у сфері маркетингу понад 20 років. За цей час він працював директором із маркетингу, комерційним директором, регіональним директором. Серед компаній, з якими він співпрацював, Lucent Technologies, Alcatel, Арктел, Konica Corporation, АН МІАН та інші. Галузі, в яких працював Ігор: агробізнес, фотобізнес, телеком, книжковий бізнес, нерухомість. Ігор Манн регулярно їздить країною з корпоративними та відкритими тренінгами, виступає для студентів. За цей час на його тренінгах та семінарах побувало понад 500 000 осіб. Автор десяти книг. Серед яких: "Маркетинг на 100%", "Маркетинг без бюджету", "Точки контакту", "Номер 1". Після виходу "Маркетингу на 100%" його стали називати "російським Філіпом Котлером". Практично всі книги Ігоря стають бестселерами. В даний час Ігор – консультант з маркетингу та партнер групи компаній «Сила Ума». Хочете написати про книгу «Маркетинг без бюджету» – використовуйте будь-яку інформацію та зображення з цієї сторінки. людина, отримайте одну з 30 безкоштовних копій книги на рецензію. Напишіть Вірі Єжкіної, чому тема книги може бути цікава вашим читачам. Також ви можете залишити питання або відгук про книгу Маркетинг без бюджету. 50 працюючих інструментів, Ігор Манн
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обміну