Маркетингова машина. Менеджер стає директором, Ігор Манн Ганна Турусіна

Маркетингова машина. Менеджер стає директором, Ігор Манн Ганна Турусіна

Маркетингова машина. Менеджер стає директором, Ігор Манн Ганна Турусіна від компанії Інтернет-магазин "Рідіт" - фото 1
380,70 ₴ 405 ₴
-6%
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Тип
друковане видання
Стан
новий
Возрастная категория
для взрослых
Терміни дії знижки
з 28.11.2024 по 02.12.2024

Опис

Тут можна придбати: Маркетингова машина. Менеджер стає директором, Ігор Манн, Ганна Турусіна. Видавництво - Манн, Іванов та ФерберМова - РосійськаСторінок - 320ISBN - 978-5-91657-002-1Тип обкладинки - Тверда - Опис книги Маркетингова машина. Менеджер стає директором, Ігор Манн, Ганна Турусина У всього хорошого завжди буває продовження. Ремікс». У книзі «Маркетингова машина. Менеджер стає директором» розкриваються секрети, які зобов'язаний знати той, хто керує командою маркетингу, або готується взяти управління на себе. Автори-практики відверто діляться своїм досвідом роботи на цій посаді і своїми професійними секретами. Але книга дає не тільки їхню точку зору: слова авторів коментують керівники служб маркетингу та директора з маркетингу інших компаній. Для кого ця книга? І, звичайно, поганий той менеджер, який не мріє стати директором. Книга і для тих, кому сподобався стиль і висока корисність «Маркетингу на 100%». «Фішка» книжки У книзі зібрані інтерв'ю з директорами з маркетингу різних компаній. Як стати хорошим директором з маркетингу, ви дізнаєтеся не тільки від авторів книги, але і від них. Важливо Раніше книга видавалася під назвою «Маркетингова машина». Менеджер стає директором» з'явилося 11 нових розділів і п'ять нових інтерв'ю з директорами з маркетингу. Ігор Манн - найвідоміший маркетер Росії, спікер, автор, видавець. Через кілька років влаштувався на роботу в рекламне агентство. Маркетинг повноправно з'явився в житті Ігоря в 1993 році, коли він став менеджером з маркетингових комунікацій у московському офісі швейцарської компанії Ciba-Geigy. Нині практичний досвід Ігоря у сфері маркетингу понад 20 років. За цей час він працював директором із маркетингу, комерційним директором, регіональним директором. Серед компаній, з якими він співпрацював, Lucent Technologies, Alcatel, Арктел, Konica Corporation, АН МІАН та інші. Галузі, в яких працював Ігор: агробізнес, фотобізнес, телеком, книжковий бізнес, нерухомість. Ігор Манн регулярно їздить країною з корпоративними та відкритими тренінгами, виступає для студентів. За цей час на його тренінгах та семінарах побувало понад 500 000 осіб. Автор десяти книг. Серед яких: "Маркетинг на 100%", "Маркетинг без бюджету", "Точки контакту", "Номер 1". Після виходу "Маркетингу на 100%" його стали називати "російським Філіпом Котлером". Практично всі книги Ігоря стають бестселерами. В даний час Ігор - консультант з маркетингу та партнер групи компаній "Сила Ума". Маркетинг машина». Також ви можете залишити питання або відгук про книгу Маркетингова машина. Менеджер стає директором, Ігор Манн, Ганна Турусіна