Маркетингова машина. Менеджер стає директором, Ігор Манн Ганна Турусіна
Маркетингова машина. Менеджер стає директором, Ігор Манн Ганна Турусіна
380,70 ₴ 405 ₴
-6%
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Тип
друковане видання
Стан
новий
Возрастная категория
для взрослых
Терміни дії знижки
з 28.11.2024 по 02.12.2024
Опис
Тут можна придбати: Маркетингова машина. Менеджер стає директором, Ігор Манн, Ганна Турусіна. Видавництво - Манн, Іванов та ФерберМова - РосійськаСторінок - 320ISBN - 978-5-91657-002-1Тип обкладинки - Тверда - Опис книги Маркетингова машина. Менеджер стає директором, Ігор Манн, Ганна Турусина У всього хорошого завжди буває продовження. Ремікс». У книзі «Маркетингова машина. Менеджер стає директором» розкриваються секрети, які зобов'язаний знати той, хто керує командою маркетингу, або готується взяти управління на себе. Автори-практики відверто діляться своїм досвідом роботи на цій посаді і своїми професійними секретами. Але книга дає не тільки їхню точку зору: слова авторів коментують керівники служб маркетингу та директора з маркетингу інших компаній. Для кого ця книга? І, звичайно, поганий той менеджер, який не мріє стати директором. Книга і для тих, кому сподобався стиль і висока корисність «Маркетингу на 100%». «Фішка» книжки У книзі зібрані інтерв'ю з директорами з маркетингу різних компаній. Як стати хорошим директором з маркетингу, ви дізнаєтеся не тільки від авторів книги, але і від них. Важливо Раніше книга видавалася під назвою «Маркетингова машина». Менеджер стає директором» з'явилося 11 нових розділів і п'ять нових інтерв'ю з директорами з маркетингу. Ігор Манн - найвідоміший маркетер Росії, спікер, автор, видавець. Через кілька років влаштувався на роботу в рекламне агентство. Маркетинг повноправно з'явився в житті Ігоря в 1993 році, коли він став менеджером з маркетингових комунікацій у московському офісі швейцарської компанії Ciba-Geigy. Нині практичний досвід Ігоря у сфері маркетингу понад 20 років. За цей час він працював директором із маркетингу, комерційним директором, регіональним директором. Серед компаній, з якими він співпрацював, Lucent Technologies, Alcatel, Арктел, Konica Corporation, АН МІАН та інші. Галузі, в яких працював Ігор: агробізнес, фотобізнес, телеком, книжковий бізнес, нерухомість. Ігор Манн регулярно їздить країною з корпоративними та відкритими тренінгами, виступає для студентів. За цей час на його тренінгах та семінарах побувало понад 500 000 осіб. Автор десяти книг. Серед яких: "Маркетинг на 100%", "Маркетинг без бюджету", "Точки контакту", "Номер 1". Після виходу "Маркетингу на 100%" його стали називати "російським Філіпом Котлером". Практично всі книги Ігоря стають бестселерами. В даний час Ігор - консультант з маркетингу та партнер групи компаній "Сила Ума". Маркетинг машина». Також ви можете залишити питання або відгук про книгу Маркетингова машина. Менеджер стає директором, Ігор Манн, Ганна Турусіна
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обміну