Бери та роби! 77 максимально корисних інструментів маркетингу Девід Ньюман

Бери та роби! 77 максимально корисних інструментів маркетингу Девід Ньюман

Бери та роби! 77 максимально корисних інструментів маркетингу Девід Ньюман від компанії Інтернет-магазин "Рідіт" - фото 1
390,10 ₴ 415 ₴
-6%
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Виробник
Microsoft
Тип
друковане видання
Стан
новий
Возрастная категория
для взрослых
Терміни дії знижки
з 28.11.2024 по 02.12.2024

Опис

Продається книга: Бери та роби! 77 максимально корисних інструментів маркетингу, Девід НьюманРік друку: 2015 Кількість сторінок: 368 ISBN: 978-5-00057-402-7 Обкладинка: тверда Мова: російськаОпис книги Бери і роби! 77 максимально корисних інструментів маркетингу, Девід Ньюман Якщо ви власник або керівник малого або середнього бізнесу, вам доводиться приміряти на себе багато ролей. Можливо, найголовніша — роль маркетера. Часу у підприємців дедалі менше, а можливостей достукатися до потенційних клієнтів — дедалі більше. Електронна пошта, блоги, соціальні мережі, відео, оптимізація свого сайту... Що саме використовувати? У маркетингу немає нічого таємничого. Це лише набір нескладних рішень, за якими обов'язково повинні слідувати дії, що допомагають залучати нових клієнтів, залучати їх і робити вашими постійними покупцями. Ця книга сповнена подібними ідеями, які можна застосувати «тут і зараз». З її допомогою ви зможете: уникати маркетингу в стилі «бла-бла-бла», не пов'язаного з діями; позиціонувати себе як експерта у своїй галузі; правильно використовувати соціальні медіа; зробити свій бізнес помітним, використовуючи можливості PR; залучати на свій бік захоплених «адвокатів» вашого бренду; використовувати рекомендації споживачів як дієвий інструмент; створити план маркетингу, спрямований на підвищення продажів вашої компанії. Консультант і спікер. Працював з багатьма компаніями зі списку Fortune 500. Допомагає сотням підприємців та керівників компаній підняти продажі та налагодити роботу маркетингу. Серед його клієнтів - Accenture, KPMG, Oracle, IBM, Microsoft, PriceWaterhouseCoopers. Публікувався в The New York Times, Investors Business Daily, FastCompany.com, Sales & Marketing Management та інших друкованих та інтернет-виданнях. Тлумачна книга. Хороше посилання: «роби». Хороші ідеї – нові та старі. Рекомендую сміливо. Дуже практична книга — багато корисних порад та ідей, які можна одразу брати та впроваджувати у ваш бізнес, а також конкретний план дій на наступний 21 день, щоб залучити більше клієнтів. Автор показує, як використовувати найрізноманітніші інструменти – від публічних виступів до підпису до електронних листів, – щоб завоювати довіру клієнтів та викликати у них бажання здійснити покупку саме у вас. Класна добірка інструментів і фішок, що реально працюють. Не треба продиратися крізь воду та словоблуддя — вся суть викладена чітко й одразу. Концентрація корисних порад дуже висока - багато авторів могли б на цьому матеріалі випустити кілька книг, а Девід Ньюман щедро ділиться всім в одній. А ще книга змушує ставити собі багато запитань. І не завжди на них є відповіді, але тут же виникає бажання ці відповіді знайти. Рекомендую цю книгу всім, хто шукає нові ідеї для розвитку бізнесу та збільшення продажів. Це чудова книга, повна практичних та перевірених методів збільшення ваших продажів. Ця книга містить дієві маркетингові секрети, які ви можете використовувати хоч завтра. Найголовніше, як каже сам Девід, у назві книги. Дійте та застосовуйте його поради – результат не змусить себе чекати. Це одна з найпрактичніших книг з маркетингу із усіх існуючих. Ви ще думаєте про те, чи варто її купувати? Бажаєте написати про книгу «Бери і роби!» — використовуйте будь-яку інформацію та зображення з цієї сторінки. Якщо аудиторія вашого блогу більше 10 000 осіб, отримайте одну з 30 безкоштовних копій книги на рецензію. . Також ви можете залишити питання або відгук про книгу Бері та роби! 77 максимально корисних інструментів маркетингу, Девід Ньюман