Девелопер та ріелтор. Суперництво чи співробітництво? Сергій Разуваєв, Ганна Печеркіна, Ганна Шишкіна

Девелопер та ріелтор. Суперництво чи співробітництво? Сергій Разуваєв, Ганна Печеркіна, Ганна Шишкіна

Девелопер та ріелтор. Суперництво чи співробітництво? Сергій Разуваєв, Ганна Печеркіна, Ганна Шишкіна від компанії Інтернет-магазин "Рідіт" - фото 1
911,80 ₴ 970 ₴
-6%
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Тип
друковане видання
Стан
новий
Возрастная категория
для взрослых
Терміни дії знижки
з 28.11.2024 по 02.12.2024

Опис

Автори систематизували результати співробітництва забудовників Росії та Казахстану, описали всі підводні камені, ефективні та не дуже способи взаємодії. Усі інструменти мають прикладний характер. Це керівництво буде корисне будь-якому російському забудовнику, який хоче розібратися в агентському каналі продажів і грамотно його налаштувати. канали продажів та трансформувати бізнес-процеси, позбавляючись від швидко застарілих та втрачаючих колишню ефективність бізнес-схем. Чи можна в нестабільних умовах ринку максимізувати прибуток та збільшити продажі? Автори відповідають ствердно і запевняють, що грамотна трансформація бізнес-процесів та принципів взаємодії з ріелторами — мультиплікатор доходу для девелопера: настроювання та ефективне використання додаткових каналів продажу первинної нерухомості за допомогою агентств нерухомості; адаптація партнерського каналу до регіонального ринку та корпоративної культури компанії-партнера; регулярна ревізія каналів продажів на основі зворотного зв'язку від партнерів; b2b-агрегатори як єдина точка входу в партнерський канал для забудовника; зростання продажів через партнерський канал на 10% і вище. Для кого Девелопери, забудовники, рієлтори: керівники, власники, комерційні директори девелоперських компаній.власники, керівники великих агентств нерухомості. Сергій Разуваєв - директор компанії «Маркетинг-Консультант», консалтингового агентства номер один у Росії в області маркетингу та PR (за даними рейтингового агентства «Експерт», 2017). Автор серії книг "Бібліотека девелопера". Працює у сфері маркетингу нерухомості 14 років. Понад три мільйони квадратних метрів введено за маркетингової підтримки його компанії. з продажу, керівників комерційних служб компаній-забудовників, ріелторів та директорів агентств нерухомості. Анна Шишкіна - керівник Центру управління продажами ДК «Маркетинг-Консультант». За чотири роки пройшла шлях від спеціаліста до керівника відділу продажів. Основні компетенції: управління продажами в девелопменті, аудит і реінжиніринг бізнес-процесів, розвиток партнерських каналів продажів. Консультує провідних девелоперів Москви, Казані, Уфи, Самари, Єкатеринбурга, Тюмені, Новосибірська.