Штучний інтелект на службі бізнесу. Як машинне прогнозування допомагає приймати рішення?

Штучний інтелект на службі бізнесу. Як машинне прогнозування допомагає приймати рішення?

Штучний інтелект на службі бізнесу. Як машинне прогнозування допомагає приймати рішення? від компанії Інтернет-магазин "Рідіт" - фото 1
469,06 ₴ 499 ₴
-6%
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Тип
друковане видання
Стан
новий
Возрастная категория
для взрослых
Терміни дії знижки
з 28.11.2024 по 02.12.2024

Опис

Нова хвиля штучного інтелекту принесла нам не повною мірою розум, але його критичну складову — прогнозування. Компанія Deep Genomics зробила крок уперед у медицині, припускаючи, які процеси розпочнуться у клітині після змін у послідовності ДНК. Компанія Chisel удосконалила правову практику прогнозом того, яка саме частина документа підлягає редагуванню. Компанія Validere підвищила ефективність нафтовидобутку, розрахувавши відсоток вмісту вологи у надходить на переробку та зберігання сировину. Все це - лише малий перелік всіх можливостей застосування, які з'являться в бізнесі в найближчому майбутньому. Якщо ви погано уявляєте, що означає штучний інтелект для вас і вашого бізнесу, ця книга допоможе вам зрозуміти всі його можливості і зорієнтуватися в перевагах технології цієї книги дізнаються про вплив ІІ на управління та прийняття рішень. Студенти – про перспективи розвитку трудової діяльності та кар'єри. Політики — про те, як змінювати суспільство на краще за допомогою ІІ. Якісне прогнозування знижує невизначеність, а отже, ІІ можна використовувати на практиці — для прийняття рішень щодо розвитку бізнесу. Для кого книга Для підприємців та керівників, зацікавлених у застосуванні штучного інтелекту для прогнозування. Адже Агравал - професор стратегічного менеджменту та підприємництва Школи Мунка Ротманської Школи менеджменту Університету Торонто. Науковий співробітник Національного бюро економічних досліджень у Кембриджі (Массачусетс) та співзасновником підприємницьких програм Next 36 та Next AI. Проводить дослідження у галузі технологічної стратегії, наукової політики, фінансування підприємницької діяльності та географії інновацій. Засновник ЛСР — «Лабораторії творчої руйнації», програми для ранніх етапів розвитку бізнесу, що підвищує ймовірність успіху наукомістких стартапів. Співзасновник компанії Kindred, яка займається розробками у сфері ІІ та робототехніки. Місія компанії - створення машин з людським інтелектом. Джошуа Ганс - професор стратегічного менеджменту, завідувач кафедри технічних інновацій та підприємництва Джеффрі С. Сколла в Ротманській Школі менеджменту Університету Торонто. Провідний економіст ЛЗР Університету Торонто. Опублікував понад 120 наукових статей, редактор із питань стратегій журналу Management Science. Автор двох затребуваних підручників та п'яти популярних книг. Має докторський ступінь Стенфордського Університету з економіки, в 2008 р. отримав нагороду Співтовариства молодих економістів Австралії. Аві Голдфарб - професор маркетингу в Ротманській Школі менеджменту Університету Торонто. Головний спеціаліст з обробки та аналізу даних ЛЗР, провідний редактор журналу Marketing Science, науковий співробітник Національного бюро економічних досліджень. Має докторський ступінь Північно-Західного Університету економіки. Що штучний інтелект означає для вашого бізнесу? Прочитайте цю книгу, щоб дізнатись.