Ефективний чи мертвий. 48 правил антикризового менеджменту Володимир Моженков

Ефективний чи мертвий. 48 правил антикризового менеджменту Володимир Моженков

Ефективний чи мертвий. 48 правил антикризового менеджменту Володимир Моженков від компанії Інтернет-магазин "Рідіт" - фото 1
535,80 ₴ 570 ₴
-6%
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Тип
друковане видання
Стан
новий
Возрастная категория
для взрослых
Терміни дії знижки
з 28.11.2024 по 02.12.2024

Опис

48 антикризових інструментів від найкращого менеджера Audi у Європі та автора бестселера «Ген директора» Володимира Моженкова. Криза – це можливість для бізнесу. Можливість вижити, обігнати інших і стати сильнішими або... померти. Ця книга для тих, чий вибір — вижити та досягти успіху. За плечима Володимира Моженкова дев'ять економічних турбулентностей, пройшовши якими він не лише зберіг бізнес, зумів відновити докризові показники, а й вивів компанію на новий рівень, залишивши позаду конкурентів. У своїй книзі він ділиться менеджерськими лайфхаками та хитрощами, які допомогли йому досягти успіху в умовах тотальної нестабільності. Їх можна застосувати у будь-які часи та у будь-якій галузі. Прочитавши його книгу ви дізнаєтеся: чим різняться стратегії загиблих, які просто вижили і успішних компаній; без якихось особистих якостей керівнику не обійтися в кризу; як у періоди нестабільності планувати бюджет; на що в кризу варто звернути особливу увагу; які пункти обов'язково мають бути в антикризовому плані компетентного керівника. Читайте та дійте. Від автора Економічні потрясіння – це час здійснювати обгін. Ще обгін. І ще. Тому що інші учасники руху один за одним з'їжджають на узбіччя. «Корона-нафтова» — вже дев'ята криза, з якою я зіткнувся за свою 30-річну кар'єру. Деякі з «моїх» криз були локальними — наприклад, на початку дев'яностих ми залишилися зовсім без готівки, коли звалився «Тверуніверсалбанк» (якщо хтось ще пам'ятає такий). Далі ми пройшли кризи і національні, і світові. І якщо раніше я ставився до них як до неминучих катаклізм, які непередбачено трапляються в економіці — як повені чи торнадо, то тепер ми входимо в епоху, коли криза стає тотальною і перманентною. Він стане природним середовищем нашого існування на багато років, якщо не назавжди. Людство входить у низку тектонічних змін і їхня швидкість така, що між черговими стрибками продихнути вже буде колись. Євросоюз хитається. Що буде з доларом – незрозуміло. Чия економіка крутіша — американська чи китайська? А що з екологією? Все це фактори нестабільності – тригери нових перипетій. У умовах поняття «менеджмент» і «антикризовий менеджмент» стають синонімами. І якщо ви досі не маєте навичок управління в умовах тотальної нестабільності, то можете сміливо готувати заяву на біржу праці. А тепер найголовніше. Єдиний спосіб зберегти у двадцяті роки двадцять першого століття свій бізнес чи хоча б роботу – це нові знання. Альберт Ейнштейн сказав: неможливо вирішити проблему, залишаючись ментально на тому рівні, на якому вона з'явилася. Щодо сьогодні це означає, що ефективний менеджер повинен постійно годувати свій інтелект новими знаннями. А ось великий вислів ще одного мого старого «приятеля», Конфуція: «Некорисне знання без дії. Небезпечна дія без знань». Від себе додам: у роки кризи особливо небезпечна бездіяльність без знань. Керівник, який не вміє вчитися, у принципово нових умовах продовжує робити те саме, що робив учора. І як перша кісточка доміно — запускає ланцюгову реакцію, яка руйнує все, що було збудовано раніше. У компанії з'являється негативний грошовий потік, зобов'язання не виконуються, співробітники тікають, партнери більше не партнери... Покупці бачать, що компанія гине і йдуть до конкурентів. Завіса. Мета цієї книги – збагатити мільйони керівників новими знаннями та рішучістю діяти. Я переконаний: у кожного власника чи генерального директора у сейфі має лежати свій антикризовий листок. Беріть із цієї книги базу — знання та інструменти — і складайте свій власний «рецепт виживання», враховуючи специфіку вашого бізнесу. І виводьте компанію із кризи на нові рубежі. Зізнаюся: мені боляче бачити безліч відмінних хлопців — власників чи керівників, які працюють «від паркану до заходу сонця», витрачають величезну кількість фізичної та ментальної енергії та все одно не процвітають. Чи знаєте таких? Подаруйте їм цю книгу. За тридцять років у бізнесі я прочитав десятки робіт із антикризового управління. Багато дуже складні, напхані таблицями, графіками та розрахунками. Це не мій шлях. Я за простоту, особливо у непрості часи. Цю книгу я так і писав, за принципом «що простіше, тим краще». У ній — не лише менеджерські лайфхаки та хитрощі, а й життєвий досвід, який можна застосувати у будь-які часи та у будь-якій галузі. Для кого книга Для менеджерів та керівників усіх рівнів Для антикризових менеджерів Для менеджерів з розвитку Для власників бізнесу Для всіх, хто зацікавлений у розвитку компанії Володимир Моженков – засновник ГК «АвтоСпецЦентр» та «Ауді Центр Таганка», найкращий менеджер Audi у Європі за визнанням концерну Audi AG, викладач у МИРБІС, Сколково, РЕУ ім. Г.В. Плеханова, бізнес-спікер