Вміння слухати. Ключова навичка менеджера Бернард Феррарі
498,20 ₴ 530 ₴
-6%
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Тип
друковане видання
Стан
новий
Возрастная категория
для взрослых
Терміни дії знижки
з 28.11.2024 по 02.12.2024
Опис
Ніщо не призводить до поганих рішень так само часто, як невміння слухати. Хороша новина полягає в тому, що цю навичку можна розвинути, як і будь-який інший. Ця книга навчить вас бути уважним слухачем, завдяки чому ви зможете краще відчувати співрозмовника та задавати тон у будь-якій розмові. А також приймати найкращі рішення у вашому бізнесі. Автор показує, як перетворити жерстяне вухо на платинове. Ось деякі з його ідей: Уміння слухати - це праця, а не пасивне заняття Уміння слухати означає ставити питання, ставити під сумнів припущення, розуміти контекст спілкування Уміння слухати дозволяє підвищити концентрацію, ефективність та ймовірність прийняти вірне рішення Вміння слухати може стати різницею між довгою та короткою кар'єрою менеджера «Фішки» книги: Автор книги – ветеран McKinsey з 20-річним стажем. Для кого ця книга: Без перебільшення всім, тому що 90% всіх проблем можна вирішити словами. Бернард Феррарі – засновник та директор власної консалтингової компанії, ветеран McKinsey з 20-річним стажем.
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обміну