Дизайн досвіду користувача. Як створити продукт, на який чекають
450 ₴
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Тип
друковане видання
Производитель
Дизайн пользовательского опыта. Как создать продукт, который ждут
Страна производства
Дизайн пользовательского опыта. Как создать продукт
Тематика
комп ютери та програмування
Стан
новий
Мова
russian
Вікова характеристика
без обмежень
Опис
Користувальницький досвід народжується не на екрані, а в умах людей, які взаємодіють із продуктом. Наші почуття багатовимірні та мультисенсорні. Ця практична книга допоможе отримати уявлення про те, як думають клієнти, щоб створювати продукти чи послуги з потрібними властивостями.
\n
\nАвтор Джон Уелен покаже, як будь-який член вашої команди може генерувати нові ідеї на базі користувальницького досвіду. Потім ви зрозумієте, як застосувати ці знання для ваших продуктів, а також дізнаєтесь:
\n
\n- про шість образів мислення і про те, як кожен з них сприяє отриманню унікального користувальницького досвіду;
\n
\n- як ваша команда - без будь-якої спеціальної підготовки в галузі психології - може з'ясувати свідомі та несвідомі потреби ваших клієнтів;
\n
\nяк негайно застосувати отримані знання для покращення своїх продуктів та послуг.
\n
\nДля кого ця книга
\nДля власників бізнесу, менеджерів продукту, дизайнерів, фахівців з досвіду користувача і розробників.
\n
\nВід автора
\n«Психолог розробляє дизайн продуктів та послуг? Як цікаво..."
\n
\nКоли я представляюсь психологом, який розробляє дизайн продуктів та послуг, то найчастіше бачу на обличчі співрозмовника здивування: «Як, хіба це робота не для дизайнера? Так, ви напевно вмієте залізти в голову споживача! Ви аналізуєте мене прямо зараз? Без коментарів!" Люди часто бувають заінтриговані, але не розуміють, як знання про когнітивні процеси та емоції можна застосувати до дизайну цифрових продуктів та послуг. І це звичайна справа.
\n
\nЗавдання цієї книги - допомогти вам зрозуміти і використовувати знання про людську психологію, щоб розкласти досвід користувача на складові і з'ясувати, як зробити продукт ідеальним для споживача. І зараз для цього найкращий час. Наукові дослідження в галузі когнітивної психології стрімко розвиваються: вже відомо про справжні прориви у сфері психології, нейробіології, біхевіористської економіки та людино-машинної взаємодії, завдяки яким ми отримали нові дані про функції мозку і процеси обробки інформації, що формують користувальницький досвід.
\n
\nАвтор Джон Уелен покаже, як будь-який член вашої команди може генерувати нові ідеї на базі користувальницького досвіду. Потім ви зрозумієте, як застосувати ці знання для ваших продуктів, а також дізнаєтесь:
\n
\n- про шість образів мислення і про те, як кожен з них сприяє отриманню унікального користувальницького досвіду;
\n
\n- як ваша команда - без будь-якої спеціальної підготовки в галузі психології - може з'ясувати свідомі та несвідомі потреби ваших клієнтів;
\n
\nяк негайно застосувати отримані знання для покращення своїх продуктів та послуг.
\n
\nДля кого ця книга
\nДля власників бізнесу, менеджерів продукту, дизайнерів, фахівців з досвіду користувача і розробників.
\n
\nВід автора
\n«Психолог розробляє дизайн продуктів та послуг? Як цікаво..."
\n
\nКоли я представляюсь психологом, який розробляє дизайн продуктів та послуг, то найчастіше бачу на обличчі співрозмовника здивування: «Як, хіба це робота не для дизайнера? Так, ви напевно вмієте залізти в голову споживача! Ви аналізуєте мене прямо зараз? Без коментарів!" Люди часто бувають заінтриговані, але не розуміють, як знання про когнітивні процеси та емоції можна застосувати до дизайну цифрових продуктів та послуг. І це звичайна справа.
\n
\nЗавдання цієї книги - допомогти вам зрозуміти і використовувати знання про людську психологію, щоб розкласти досвід користувача на складові і з'ясувати, як зробити продукт ідеальним для споживача. І зараз для цього найкращий час. Наукові дослідження в галузі когнітивної психології стрімко розвиваються: вже відомо про справжні прориви у сфері психології, нейробіології, біхевіористської економіки та людино-машинної взаємодії, завдяки яким ми отримали нові дані про функції мозку і процеси обробки інформації, що формують користувальницький досвід.
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обміну