Розробка вимог до програмного забезпечення. Доповнене, третє видання, Вігерс Карл, Бітті Джой
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Розробка вимог до програмного забезпечення. Доповнене, третє видання, Вігерс Карл, Бітті Джой купити книгу в Україні
Мова - російська
Обкладинка - м'яка
Рік видання - 2019
Кількість сторінок -
Папір - білий, офсет
Про книгу Розробка вимог до програмного забезпечення. Доповнене, третє видання, Вігерс Карл, Бітті Джой
"Ця книга - справжня класика бізнес-аналізу, а в третьому виданні авторам дивним чином вдалося вхопити найновіші віяння в цій галузі".
Кевін Бреннан (Kevin Brennan), провідний бізнес-аналітик та виконавчий віце-президент Міжнародного інституту бізнес-аналізу
Перевірені часом прийоми розробки вимог - повністю оновлені та доповнені
Кому адресована ця книга
Основна аудиторія цієї книги - бізнес-аналітики та розробники вимог, а також архітектори ПЗ, розробники, менеджери проектів та інші зацікавлені особи.
Ви дізнаєтеся, як:
виявляти та аналізувати вимоги;o співпрацювати з ключовими зацікавленими особами;
документувати, сортувати, перевіряти та використовувати вимоги;
створювати прототипи та моделі вимог;
керувати запитами на зміни, межами проекту та ризиками;
розуміти та визначати очікування користувачів.
Нове у цьому виданні:
конкретні прийоми у проектах гнучкої розробки (agile);
детальний аналіз ролі бізнес-аналітика та якостей, необхідних для успіху;
рекомендації щодо автоматизації бізнес-процесів, використання готових серійних пакетних рішень, аутсорсингу, доопрацювання або заміни систем, а також вбудованих систем;
посібник з вимог до даних та звітів.
Ця книга - докладний посібник з розробки якісних вимог до програмного забезпечення. Тут описані десятки перевірених на практиці прийомів виявлення, формулювання, розробки, перевірки, затвердження та тестування вимог, які допоможуть розробникам, менеджерам та маркетологам створити ефективне програмне забезпечення. Дане видання доповнене новими прийомами, присвяченими розробці вимог до проектів гнучкої розробки (agile).
Основна аудиторія - бізнес-аналітики та розробники, а також дизайнери, програмісти, тестувальники та інші члени команди, завдання яких зрозуміти та задовольнити сподівання клієнтів, а також маркетологи, менеджери по продуктам та менеджери проекту, які мають перейнятися "духом" та особливостями продукту, щоб зробити його повністю конкурентоспроможним.
Книга складається з 32 розділів, 3 додатків та словника термінів.
Про авторів
Карл І. Вігерс - всесвітньо відомий спеціаліст у галузі розробки вимог, удосконалення процесу розробки ПЗ та забезпечення високої якості програмних продуктів. Вігерс неодноразово відзначався найпрестижнішими нагородами. З-під його пера вийшло багато книг, у тому числі й попередні видання цієї книги.
Джой Бітті - визнаний лідер у галузі розробки вимог, веде курси для тисяч бізнес-аналітиків та допомагає провідним компаніям створювати зразкові центри бізнес-аналізу.