Процедурна генерація у гейм-дизайні. Т. Х. Шорт, Т. Адамс, Т. Х. Шорт, Т. Адамс
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Процедурна генерація в гейм-дизайні. Т. Х. Шорт, Т. Адамс, Т. Х. Шорт, Т. Адамс купити книгу в Україні
Мова - російська
Обкладинка - м'яка
Кількість сторінок - 344
Папір - білий, офсет
Про книгу Процедурна генерація в гейм-дизайні. Т. Х. Шорт, Т. Адамс, Т. Х. Шорт, Т. Адамс
У збірнику представлені статті різних авторів, які висвітлюють тему процедурної генерації як методу побудови сюжету, створення персонажів та діалогів у відеоіграх.
\nІгри – це інтерактивний вид мистецтва, який передбачає тісну взаємодію авторів, гравців та комп'ютера як засоби генерування об'єктів та сюжетних ходів. У своїх статтях відомі розробники комп'ютерних ігор описують інструменти побудови ігрового світу, створення характерів, тем і загальної атмосфери, наводячи приклад своїх проектів і розповідаючи про те, як долалися труднощі в роботі над ними.
Видання призначене для розробників комп'ютерних ігор, які прагнуть створювати унікальні проекти з вражаючим дизайном, які надовго захоплюють користувачів.