Натхнення відділів продажу. Система нематеріальної мотивації Микола Лазарєв
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Натхнення відділів продажу. Система нематеріальної мотивації, Микола Лазарєв купити книгу в Україні
Обкладинка -
Рік видання - 2024
Кількість сторінок -
Папір - білий, офсет
Про книгу Натхнення відділів продажу. Система нематеріальної мотивації, Микола Лазарєв
Відомий російський менеджер Максим Батирьов та керівник підтримки продажів Микола Лазарєв розповідають про систему нематеріальної мотивації співробітників.
Книга логічно продовжує та доповнює
«Озброєння відділів продажу»
, де зібрані інструменти, що сприяють збільшенню продажу. У новій книзі автори розповідають, як надихнути команду на подвиги за допомогою персональних та командних інструментів нематеріальної мотивації.
Вражаючий обсяг зібраного матеріалу та успіхи авторів у продажах підтверджують дієвість запропонованих способів. І якщо застосовувати відразу кілька з них, ефект не забариться — як у плані грошей, так і в плані дисципліни.
Для керівників, фахівців з продажу, маркетологів.
Для всіх, хто любить продажі, і хоче, щоб їх було більше.
У цієї книги мінімум три особливості.
Особливість № 1. Дослідження довжиною 17 років.
Книга заснована виключно на нашому власному
17-річному
досвіді, який можна поділити на три складові: що збудували самі, що побачили в інших компаній і як допомагаємо клієнтам нарощувати продажі. p>
Особливість № 2. 100% хендмейд.
Кожен інструмент ми створювали особисто, своїми руками, придумували, сперечалися, впроваджували, відточували. У книгу принципово не включений жоден інструмент, який ми не використовували, жоден з тих, який у нас не прижився і не вбудувався в механізм, що діє.
Особливість № 3. Робоча система.
Перший — інструменти колективного характеру, що об'єднує. Вони націлені та впливають відразу на всіх співробітників підрозділу. При цьому вони не лише мотивують конкретних людей, а й сприяють об'єднанню та згуртуванню всього колективу. Наприклад, наявність спільної командної мети, що надихає, не тільки заряджатиме співробітників, а й згуртовуватиме їх навколо спільного завдання.
Друге — інструменти персонального, адресного характеру. Вони мають дещо іншу природу, оскільки націлені на окремого співробітника, а не на всіх відразу. Такі інструменти добре мотивують на результат, але при цьому можуть дезінтегрувати, роз'єднує вплив на колектив. Наприклад, коли співробітники змагаються за звання найкращого продавця за підсумками місяця (або року), вони можуть почати недолюблювати один одного. Адже переможе лише один — решті залишиться лише заздрити. Через це в період змагання розпалюватиметься внутрішня конкуренція, яка має роз'єднувальний ефект. Система нематеріальної мотивації Микола Лазарєв