Тиха сила. Як досягти успіху, якщо не любиш бути в центрі уваги, Сьюзан Кейн
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Тиха сила. Як досягти успіху, якщо не любиш бути в центрі уваги, Сьюзан Кейн купити книгу в Україні
Обкладинка - тверда
Рік видання - 2024
Кількість сторінок - 448
Папір - білий, офсет
Про книгу Тихая сила. Як досягти успіху, якщо не любиш бути в центрі уваги, Сьюзан Кейн
Нове видання книги "Інтроверти. Як використати особливості свого характеру”. Сьюзан Кейн повністю перевернула уявлення про інтровертів, а її книга стала справжнім відкриттям — сукупний тираж перевищив 4 мільйони екземплярів 40 мовами.
Звична для сучасної людини практика побудови життя і кар'єри вимагає комунікабельності, напору та вміння презентувати себе. /p>
Громадська думка чинить на нас величезний тиск. Що ж робити людині, яка не відповідає встановленим стандартам? , їм вдається зробити це набагато краще.
Сьюзан Кейн не просто змусила нас почути людей, які дотримуються свого внутрішнього ритму, а показала їх унікальну силу та потенціал. Інтроверти роблять прориви і досягають успіху не всупереч, а завдяки своїм особистим якостям, зокрема особливостям розумового процесу. >
Для інтровертів, які бажають досягти успіху за мірками суспільства, залишаючись при цьому самими собою.
Для всіх, хто хоче глибше зрозуміти інтровертів.
Ця книга присвячена інтроверсії в тому сенсі , в якому її розуміють із культурної точки зору. Головним завданням автора було проаналізувати традиційний поділ між людиною справи і людиною думки і допомогти читачам зрозуміти, що можна було б зробити світ кращим, якби в ньому існував баланс між людьми таких різних типів. , інтроверсія - ні. Багато хто плутає ці два поняття, тому що названі якості часто виявляються в одній і тій самій людині. Можна бути боязким інтровертом, як Барбра Стрейзанд, яскравою особистістю із всепереважним страхом сцени, або зовсім не сором'язливим інтровертом на кшталт Білла Гейтса, який, як говорить поголос, мало уваги звертає на думку оточуючих.
Нам подобається вірити в те. , що ми живемо у велику епоху творчого індивідуалізму. На відміну від конформістів 1950-х років у крохмалених сорочках, ми розвішуємо на стінах портрети Ейнштейна з зухвало висунутою мовою. Ми захоплюємося інді-музикою та фільмами та генеруємо власний онлайновий контент. Ми «мислимо інакше».